Iets met Aziaten en koalas

9 oktober 2017 - Melbourne, Australië

Oi Folks!

Inmiddels zijn we uit Halls Gap vertrokken en via de Great Ocean Road (met overnachting in Bimbi park) gereden naar Melbourne. De Great Ocean Road was prachig, deze weg heeft zoveel mooie uitzichten dat het er teveel zijn om op te noemen. De Great Ocean Road had echter een keerzijde... Hoewel de aarde van iedereen is, dachten veel aanwezige aziaten die we daar tegen kwamen (heel beel tegen kwamen) dat zijn alleen waren. Ze vonden het nodig om buiten te paden te treden, met alle gevolgen van dien en ook om massaal wegen te versperren. Tot overmaat van ramp waren ze gerïrriteerd wanneer wij over een een openbaar pas liepen wanneer zij zo nodig een selfie of andere foto moesten maken.

Nadat we alle aziaten hadden overleefd kwamen we aan in Bimbi Park. Dit was een camping waar we gelukkig nog terecht konden omdat de geplande camping simpelweg niet bestond. Deze camping was awesome, overal in de eucalyptusbomen zaten wilde koalas. De volgende dag reden we verder over de Great Ocean Road naar Melbourne waar we momenteel nog verblijven (tot 11 oktober). We zitten hier in het St. Kilda Hostel, een groot vervallen internationaal hippie oord. Melbourne is een prachtstad en Sealife Melbourne staat nog op de planning.

Na Melbourne (vanaf 11 oktober) reizen we naar Gunnai Beach om te kamperen op het strand tussen Melbourne en Sydney. Zodra we weer wifi hebben zullen we weer wat laten horen.

Bedankt voor het meelezen.

Groetjes,

Fenna & Jason

1. Monique:
    9 oktober 2017
    Wat een mooie (en soms minder mooie) avonturen. Geniet er van!
  2. Aria en jacobus:
    9 oktober 2017
    Heb de oude atlas erbij gepakt zodat we het kunnen volgen.
    Fijn dat jullie zo genieten.
  3. Aria en jacobus:
    9 oktober 2017
    We hebben de oude atlas er bij gepakt zodat we kunnen volgen was jullie zijn.
    Fijne reis verder.
  4. Jenny en Ilse:
    9 oktober 2017
    Hi Jason en Fenna, wat heerlijk weer om te lezen wat jullie allemaal zien en meemaken! Het zal niet meevallen om te beschrijven wat jullie zien. Dat is soms zo overweldigend dat het niet in woorden is uit te drukken. Heel veel plezier nog in Melbourne. Liefs, Ilse en Jenny
    PS: opa vroeg of ik jullie via deze weg wil laten weten dat Yvonne van ome Gerard is overleden. Uiteindelijk aan een zware longontsteking.