Oi folks!

3 oktober 2017 - Adelaide, Australië

De eerste dagen zitten erop. Na een lange vlucht via Singapore, waar Gardens by the Bay overigens erg mooi en de mensen heel erg vriendelijk zijn, zijn we goed aangekomen in Adelaide. We hadden weinig last van onze jetlag ondanks acht uur tijdsberschil.

Afgelopen dagen hebben we voornamelijk gestruind in de stad en de botanische tuin van Adelaide bezocht. We hebben ook alle kampeerspullen gevonden voor de volgende stap van de reis.

Gister, op 2 oktober, zijn we op Kangaroo Island geweest en hebben we de eerste nederlandse reiziger ontmoet (vooral echt heel veel aziaten...). We hebben een dagtrip genomen waarbij we naar een Eucalyptus oliesjeik zijn geweest, een grote Australische zeeleeuwen kolonie hebben bezocht (8 mtr afstand van deze mooie wilde dieren), een Australie vogelshow hebben gezien en afgesloten met een bezoek aan het Kangaroo Island Wildlife Rescue Park. In dit Wildlife Park doen ze geweldig werk: ze vangen lokale dieren op die veelal door verkeer gewond zijn geraakt en als de situatie het toelaat worden ze terug in de natuur gezet. Oh ja, we hebben ook een koala geknuffeld!

Morgen zullen we de auto ophalen en vertrekken naar Grampians National Park (free camping) om daar de natuur te ontdekken. We hebben daar geen bereik en geen elektriciteit - vandaar dat we na het weekend jullie weer bij zullen bloggen.

1. Ingrid:
    3 oktober 2017
    koala knuffelen is toch wel iets om heel jaloers op te zijn.
  2. Jenny en Ilse:
    3 oktober 2017
    Te gek zeg! Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan! En wat een mooie foto's. Schattig die koalabeertjes. Best spannend om vanaf 8 meter de zeeleeuwen op de foto te zetten ;-) Veel succes vandaag met het ophalen van de auto en jullie trip naar Grampians National Park. Op naar het volgende avontuur: kamperen back tot basic, dat wordt vast weer een hele mooie nieuwe ervaring. Heel veel plezier daar. Liefs, Ilse en Jenny xxx
  3. Helen:
    Echt zooooo cool! GENIET!!!! Xxx
  4. Armand&Heleen:
    3 oktober 2017
    Wat gaaf! Prima vertoeven daar zotezien:)
    Mooie dieren en zo dichtbij. Great!
    Enjoy jullie trip, lieve groet uit Egypte van ons <3
  5. Aria en jacobus:
    3 oktober 2017
    Wat leuk nu al mee te maken hoe jullie reis is. Heel leuke foto's.
    Fijne reis verder.
    Aria en Jacobus
  6. OPA VIC EN OMA PUTTI:
    3 oktober 2017
    Jonge, jonge wat beleven jullie een prachtige vakantie.

Genieten jullie maa

Jonge, jonge wat beleven jullie leuke dingen.
    we wensen jullie nog heel veel meer tijdens deze vakantie.
    Lieve groetjes, oma en opa W.

Wat een leuke beelden komen hier binnen.
  7. Erna Marle:
    4 oktober 2017
    He hallo dankzij jullie blog reis ik toch een beetje mee super leuk dit kus van erna
  8. Aad keet:
    8 oktober 2017
    Zo, wij zijn weer thuis in dit kikkerlandje (koudhoor !!). Vorige week lukte het vaak niet om te loeren naar jullie blog omdat de Wifi in Egypte slecht was. Wij gaan nu weer met volle teugen genieten van jullie escapades....... veel plezier !!